سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برخی از فواید نرم افزار پخش مویرگی

برخی از فواید نرم افزار پخش مویرگی

 

cvhd_b1.png


نرم افزار توزیع پخش مویرگی چیست؟

به نقل از شوشان نرم افزار توزیع پخش مویرگی راهکاری است که فرآیندهای مهم تجاری مانند حمل و نقل، مدیریت مالی، تولید، امور مالی را در بر می گیرد و آنها را در یک بسته مشترک که در آن داده ها مشترک است ادغام می کند. این امر باعث می شود تا اتوماسیون گردش کار و سریعتر انجام عملیات انجام شود.

 
مدیریت توزیع دقیقاً چیست؟

امروز مدیریت توزیع به طور فزاینده ای پیچیده تر شده است تولید کنندگان در حال تبدیل شدن به توزیع کنندگان و حتی خرده فروشان خود هستند. معمول است که انبارها یک جبهه خرده فروشی در سایت داشته باشند. حمل و نقل قطره (سفارشات منفرد) نیز برجسته تر شده است، به خصوص در مورد خرده فروشان آنلاین.

فروشگاه ها و مغازه ها هنوز هم به صورت عمده سفارش می دهند، اما در مقادیر کمتری به منظور جلوگیری از اضافه برداشت و موجودی بیش از حد. خرده‌ فروشان آنلاین اغلب قبل از اطمینان از تقاضا، مایل به سفارش سفارشات عمده نیستند و از حمل و نقل قطره استفاده خواهند کرد.

این راه حل به ویژه برای تجارت هایی که در مناطق مختلف جغرافیایی گسترش یافته و دارای ویژگی های کنترل دسترسی است، به خوبی کار می کند. مناسب برای انواع صنایع، از جمله ساخت و ساز و مهندسی، مؤسسات آموزشی، مراقبت های بهداشتی، هنری و رسانه ای، سازمآنهای غیر دولتی، IT و فناوری، مدیریت رویداد، ایمنی عمومی و خدمات و مشاغل نگهداری، این نرم افزار بهترین شیوه های صنعتی را دارد که درست در آن قرار گرفته است.

 مدیریت توزیع شامل پیگیری مداوم منابع شرکت می باشد تا اطمینان حاصل شود که از آنها به بهترین وجه و کارآمدترین روش ممکن استفاده می شود. نه تنها این، بلکه فرایند ارسال انواع محصولات از مکآنهای تولیدی به انبارها و یا کاربر نهایی از طریق یک معامله فروش است. در اصل، مدیریت توزیع همه چیز به دست آوردن محصولات مناسب به دست افرادی است که آنها را سفارش می دهند و راه هایی برای بهینه سازی این فرایند و پیدا کردن هرچه سریع تر آن پیدا می کنند.

 نرم افزار پخش مویرگی یک سیستم مدیریت توزیع قدرتمند است که مدیریت موجودی شما را ساده تر، محاسبه نقاط ترتیب خودکار را انجام می دهد، پیش بینی موجودی را فعال می کند، با راه حل های حسابداری و حمل و نقل شما و سایر موارد دیگر ادغام می شود.

این نرم افزار یکی از معتبرترین نرم افزارهای حسابداری محسوب می شود، زیرا عملکردهایی را برای مدیریت هزینه و برنامه ریزی مالی فراهم می کند. علاوه بر این، نرم افزار پخش مویرگی با عملکردهایی برای مدیریت موجودی، تولید و خرید، زنجیره تأمین شما را کامل می کند. به همین ترتیب، ماژول مدیریت سرمایه انسانی پلتفرم به شما کمک می کند تا ضمن به حداقل رساندن هزینه ها، بهره‌ وری تیم خود را بهبود بخشید.

 

    داشبورد قابل تنظیم

 

 نرم افزار پخش مویرگی داشبورد درجه یک را ارائه می دهد که با توجه به نیاز کاربر قابل پیکربندی است. این داشبورد می تواند در ردیابی KPI ها در برابر اهداف سازمانی کمک کند.

 

    ویژگی های پیشرفته برای حسابداری و مدیریت مالی

 

 این پلتفرم ویژگی های مدیریت چرخه عمر دارایی های ثابت و شناسایی پیشرفته درآمد را ارائه می دهد. همچنین این نرم افزار تضمین می کند که تجارت شما با استانداردهای مختلف حسابداری بین المللی مطابقت دارد.

 

    مقیاس پذیری آسان

 

نرم افزار پخش مویرگی بسیار مقیاس پذیر است به طوری که می تواند با شرکت شما رشد کند. عملکردهای آن کاملاً قابل ارتقا است و همچنین در صورت نیاز می توانید ویژگی های بیشتری را نیز اضافه کنید.

 

    ویژگی های قدرتمند تجزیه و تحلیل

 

 نرم افزار پخش مویرگی دارای ویژگی های هوش تجاری داخلی است که به شما کمک می کند عملکرد سازمان خود را تحت نظر داشته باشید و داده های خود را با یک فرمت قابل درک تصور کنید.

نرم افزار پخش مویرگی، یک نرم افزار پیگیری دارایی پیشرو است که توسط هزاران شرکت در سراسر جهان استفاده می شود.

این نرم افزار دارای بسیاری از ویژگی های اضافی است که به شما در صرفه جویی در منابع و هزینه ها کمک می کند، از جمله هدف قرار دادن استقرار ها بر اساس گروه های پویا، تکرار سایت از راه دور و شبکه بیداری.


نرم افزار پخش مویرگی یک کلید بزرگ برای موفقیت کسب و کار شما است.

 این برنامه به شما کمک می کند تا با اجرای ویژگی های نرم افزاری پیشرفته آن، در وقت و هزینه زیادی صرفه جویی کنید. در اینجا چهار دلیل وجود دارد که باید از نرم افزار پخش مویرگی در تجارت خود استفاده کنید پس انداز کنید.

 نرم افزار پخش مویرگی به شما کمک می کند تا سطح موجودی خود را با کمک نقاط ترجیح خودکار، گزارش های موجودی دقیق، ابزار پیش بینی و موارد دیگر تعادل برقرار کنید تا از منابع خود نهایت استفاده را ببرید.

 

منبع : فرارو